Winkelwagen

(0) artikelen

Sinds 1936
GIO Meubelen BV
Van Deventerstraat 48-50
3113 AL Schiedam
010 - 273 39 50
KVK: 23077422 
BTW: NL803537554B01 

 

Klantenservice

GIO Meubelen B.V.
van Deventerstraat 48-50
3113 AL Schiedam

Telefoon: 0102733950
Fax: 0104262199

Postbus 10285
3004 AG Rotterdam

KvK nummer: 23077422
Bank: NL98INGB0005084742
BTW nummer: NL803537554B01 

 


Heeft u vragen over een bepaald product, onze diensten of andere vragen? Uw vraag staat er hieronder ongetwijfeld tussen. Zo niet, neem even contact op zodat we u beter van dienst kunnen zijn. 

 

Algemeen

GIO, wat betekent dat precies?                       
Waar zijn jullie gevestigd?                                                      
Wat doen jullie precies?                                                         
Ik wil eigenlijk wel wat meer gegevens weten
Referenties, hebben jullie die ook?

 


 

Bestellen  & Afrekenen                                                                                                       

Een bestelling plaatsen                                                                                                                                      
Een bestelling annuleren 
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?                                                                     

Uw bestelling ophalen
Uw bestelling laten bezorgen 
 


 

Productinformatie

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?
Is het product altijd op voorraad?
Gebruikte kantoormeubelen? Is dat geen troep?
Wat is de levertijd?
Geven jullie ook garantie op producten? 

 


 

Onderdelen

Wat is het nut om onderdelen te bestellen?
Kan ik de onderdelen zelf monteren of bevestigen?
 


 

 

Een bestelling plaatsen

 

Via onze website kunt u gemakkelijk een bestelling plaatsen. Zoek het gewenste artikel(en) op en klik vervolgens op plaats in winkelwagen. Vervolgens komt u terecht in uw winkelwagen, vanuit hier kunt u vervolgens beslissen of u wilt afrekenen of dat u andere producten wilt bekijken of bestellen. Klikt u op afrekenen dan komt u in de gebruiksvriendelijke afrekenomgeving. Vul uw gegevens in, selecteer de levering en betalingsmogelijkheden en voila, uw bestelling is geplaatst. 

 

Een bestelling annuleren


Uw heeft een bestelling geplaatst (en eventueel al betaald) maar u wilt deze bestelling annuleren, wat nu? Geen probleem, alleen kunt u dit niet via de website doen. U kunt hiervoor contact opnemen met ons via de telefoon (010 - 273 39 50) of even een mailtje sturen naar info@giomeubelen.nl of natuurlijk gewoon het contact formulier invullen.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

U kunt uw bestelling op diverse manieren afrekenen. Het makkelijkst is door het inmiddels algemeen bekende iDEAL. Als u kiest voor iDEAL en de transactie succesvol afrondt komt de bestelling direct bij ons binnen alszijnde afgehandelt en nemen we deze direct in behandeling, wat resulteert in een snelle levering van uw bestelling. Natuurlijk kunt u er ook voor kiezen om de bestelling af te ronden op het door u te kiezen moment, kies dan voor Bankoverschrijving. Het natuurlijk ook mogelijk om de bestelling per e-mail of telefoon door te geven. U kunt hiervoor bellen met 010 - 273 39 50 of te mailen naar info@giomeubelen.nl of simpel uw gegevens en uw bestelling en/of vraag in te vullen in het contactforumulier. Ten slotte kan er ook aan de deur worden afgerekend middels een mobiel PIN apparaat.

 
Uw bestelling ophalen 


U heeft een bestelling geplaatst, maar omdat u bijvoorbeeld dicht in de buurt woont of werkt wilt u de bestelling liever ophalen? Dit is geen enkel probleem, wij zijn op alle werkdagen geopend van 09.00 tot 17.30. Voor specifiekere informatie kunt de openingstijden en adresgegevens bekijken.


U wilt uw bestelling laten bezorgen

Geen punt. Wij werken al jaren lang samen met een erkende transporteur, Hoekstra. Zodra de bestelling succesvol is afgerond zullen wij de bestelling aanbieden aan de transporteur die vervolgens op zijn beurt uw bestelling netjes en verzorgd bij u komt bezorgen. Alle bestellingen worden gratis geleverd.


Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen op de website zijn exclusief 21% BTW.

Is het product altijd op voorraad?

Als het product op de website vermeldt staat is het op voorraad, voor grotere of specifieke aantallen kunt u het beste even contact opnemen.
 

Gebruikte kantoormeubelen? Is dat geen troep?

Logische vraag, maar als het troep zou zijn dan zouden er geen honderden bedrijven in Nederland zijn die het verkopen. Uiteraard bieden wij niet alles aan in het gebruikte segment, alleen producten met bewezen kwaliteit bieden wij aan. Bijvoorbeeld de Ahrend 220 bureaustoel, dit is waarschijnlijk de meest verkochte stoel van Nederland. Deze stoel kijken wij technisch volledig na, wij voorzien de stoel van een nieuwe stoffering en zetten er nieuwe wielen onder. Oftewel deze stoel is praktisch nieuw, vandaar dat wij ook een jaar technische garantie geven op onze stoelen. Uiteraard bieden wij ook andere producten aan dan bureaustoelen, gebruikte bureautafels, archiefkasten en ladeblokken bijvoorbeeld. Technisch en optisch 100% maar dan voor een tweedehands prijs!


Wat is de levertijd?

Mits het artikel op voorraad is garanderen wij altijd een levertijd binnen 3 tot 5 werkdagen, indien mogelijk en haalbaar nog sneller. Op producten die wij moeten bestellen hanteren wij over het algemeen een levertijd van 5 tot 10 werkdagen. Uiteraard zijn er uitzonderingen voor sommige artikelen. 

Geven jullie ook garantie op producten?

Maar natuurlijk, op al het gebruikte meubilair geven wij één jaar technische garantie (mechaniek). Op de nieuwe producten varieert dit van twee tot tien jaar garantie.
 

Wat is het nut om onderdelen te bestellen?

Uw stoel is in sommige gevallen helemaal nog niet toe aan de sloop. Sterker nog, vaak is uw stoel nog te redden, een nieuwe gasveer, een set nieuwe armleggers of nieuwe wielen doet vaak wonderen. Informeer naar de mogelijkheden om er achter te komen of uw stoel nog te redden valt. Aan de hand van het type stoel kunnen wij u meer informatie geven. Wel kunt u alvast even rondkijken op de onderdelen pagina.


Kan ik de onderdelen zelf monteren of bevestigen?

In de meeste gevallen kunt u dit gewoon zelf doen. Wieltjes vervangen of een voetkruis monteren moet geen enkel probleem zijn. Heeft u moeite met of bevestigen van bepaalde onderdelen of simpelweg een vraag over hoe en wat? Neem even contact op, we leggen het graag uit. In de toekomst zullen er ook instructievideo's komen om het nog makkelijker te maken voor u!

 

GIO, wat betekent dat precies?

GIO is een afkorting wat staat voor Galvanische Industrie Overschie. Een bedrijf dat al bestaat sinds 1936! Voor een uitgebreider verhaal verwijzen wij u graag door naar de pagina met een verhaal over ons.


Waar zijn jullie gevestigd?

Wij zijn gevestigd op de van Deventerstraat 48-50 in Schiedam (3113AL). Hier is onze showroom gevestigd waar u altijd even langs kunt komen voor een vraag, om even rond te kijken of natuurlijk om wat op te halen of af te geven. Wij zijn op werkdagen geopend van 09.00 tot 17.30.


Wat doen jullie precies?

GIO is een bedrijf dat is gespecialiseerd in het leveren van zowel nieuw als gebruikt kantoormeubilair. Tevens verzorgen wij een hoop stoffeerwerk voor bestaand meubilair (voornamelijk het stofferen van een Ahrend 220 bureaustoel) en leveren wij onderdelen voor diverse kantoormeubelen om te zorgen dat alles er weer spik en span bij staat. Natuurlijk doen wij nog veel meer, aarzel dan ook niet als u een specifieke vraag heeft om contact op te nemen. Met meer dan 75 jaar ervaring komen we er ongetwijfeld uit!


Ik wil eigenlijk wel wat meer gegevens weten

GIO Meubelen BV

van Deventerstraat 48-50
3113 AL te Schiedam 

info@giomeubelen.nl
www.giomeubelen.nl

KvK nummer: 23077422
BTW nummer: NL8035.37.554.B01
Bank (ING): NL98INGB0005084742

Postbus 10285
3004 AG te Rotterdam 


Referenties, hebben jullie die ook?

Maar natuurlijk, en we zijn er trots op ook. Aangezien GIO sinds 1936 bestaat is er door de jaren tijd heel veel werk verricht. Zo zijn de fregatten voor Defensie door ons ingericht, komen we regelmatig over de vloer bij PostNL om de bureaustoelen door heel Nederland te voorzien van een APK en zijn we erg trots op het kantoor dat wij in 2008 hebben ingericht voor RST (Rotterdam ShortSea Terminal) en zo gaat de lijst nog een eindje verder... Kijk hier voor op onze referentiepagina.

Copyright © 2018 Gio Meubelen BV | Webontwikkeling door Buro210 | Linkpartners | Bureaustoel kopen